Jsme trojice tichých kluků / startup-istů se sluchátky na hlavě (zn. Sony + Sony + Audio-Technica). Máme zkušenosti s budováním různých internetových projektů a pustili jsme se na výlet do světa samotářů (advokátů). Náš plán? Aplikovat startupové postupy do právního segmentu trhu práce. Napsané na bílé tabuli to znělo fakt dobře. Ve skutečnosti je to ale docela makačka. A taky zábava.

Převedeno do lidské řeči se zaměřujeme na jednoduchou věc: Pomáháme zaměstnavatelům najít nové kolegy v oblasti práva - ať už jsou to advokáti, právníci, koncipienti, studenti (třeba na pozici paralegal), nebo asistentské pozice. Právě v téhle oblasti jdou parádně zúročit naše zkušenosti se sociálními sítěmi a s jinými internetovými projekty. Zároveň ale také přinášíme slušnou hodnotu uchazečům. Jednak provozujeme portál, který na jednom místě sdružuje všechny inzeráty na volné pozice v oblasti práva. Tedy i z jiných portálů. Navíc ale uvidí naše top inzeráty na Instagramu a Facebooku.

Inzeráty, které jsou publikované na webu PravniPozice.cz, jsou především skutečně vidět mezi všemi právníky v České republice! Prémiové a promované inzeráty totiž podporujeme placenou reklamou na internetu a v médiích.

Nabízíme daleko sofistikovanější řešení nežli Juristic a mnohem lepší zacílení nežli se vám dostane od portálů typu Jobs. My jsme zaměřeni výhradně na hledání lidí, kteří mají zájem pracovat v advokátních, notářských či exekutorských kancelářích, v právních odděleních firem či na právních odborech ve státní správě.

Ano, určitě! V tomto jsme stejní jako například Juristic. Určitě tu můžete publikovat inzerát zdarma. Jediné, co před publikací budeme chtít, je ověření vaší emailové adresy. Chceme, aby tu byly jen skutečně vážně míněné nabídky práce pro právníky.

V rámci neplacené inzerce máte u nás k dispozici právě jedno inzertního místo (=jeden inzertní slot / jeden základní inzerát). Obsah tohoto jednoho vašeho inzertního slotu můžete změnit kdykoliv za dobu jeho platnosti. Tedy pokud by například prvotní obsah Vašeho inzertního slotu vyzníval tak, že "hledáte právníka", tak jakmile tuto pozici již obsadíte vybraným právníkem, můžete buď (a) inzerát zcela zrušit a tím se odstraní i jeho zveřejnění na našem webu nebo (b) obsah Vašeho stávajícího inzertního slotu můžete ještě textově upravit tak, že po zbývající dobu platnosti budete hledat už třeba "asistenta/ku do právního oddělení".

Neplaceným základním inzerátům garantujeme 30 dnů zobrazování na webu. Tato doba je pouze orientační. V zásadě platí, že po 30 dnech odstraňujeme pouze neplacenou inzerci, která se nám jeví už zjevně neaktuální, případně ji odstranili sami inzerenti.

Neplacené inzertní sloty se na našem webu zobrazují až pod prémiovými a promovanými inzeráty a nejsou aktivně podporovány reklamou na sociálních sítích. Proto určitě stojí za zvážení buď prémiový nebo placený inzerát, které Vám dopomohou k výrazně větší viditelnosti vašeho inzerátu a výrazně zvýší šance na rychlejší obsazení volné pozice.

Placenou inzerci zvažte zejména tehdy, když potřebujete najít někoho co nejrychleji.

Díky placené inzerci bude váš inzerát totiž daleko výrazněji na očích a bude umístěn na předních místech našeho webu. Na úplně prvních místech se tu zobrazují prémiové inzeráty a poté promované inzeráty. A teprve pak uchazeči vidí inzerci zadávanou zdarma.

Platby za prémiové a promované inzeráty nám navíc umožňují, abychom právě tyto inzeráty podpořili na internetu a v sociálních sítích, a to jak formou placené digitální reklamy (na Facebooku, Instagramu a v reklamní síti Google), tak formou uvedení vašich prémiových a promovaných inzerátů newsletterech určených uchazečům o práci.

Díky tomu, se prémiovým a promovaným inzerátům dostane daleko větší pozornosti a mají tak daleko vyšší šanci na rychlé oslovení velkého počtu kvalitních uchazečů.

Některou z forem placené inzerce (prémiový inzerát nebo promovaný inzerát) zvažte zejména tehdy, pokud se na webu PravniPozice.cz nachází více nabídek z Vašeho města či kraje.

Pokud jste tu poprvé a žádný inzerát jste ještě nepublikovali, klikněte na "Vložit inzerát". Po vytvoření konceptu inzerátu budete vyzvání, abyste si zvolili heslo do sekce pro správu inzerátů. Po ověření vaší emailové adresy si v sekci pro správu inzerátů můžete váš inzerát jakkoliv upravovat a můžete jej také podpořit některou z forem placené inzerce.

Pokud jste u nás už inzerát někdy publikovali, při každé další vaší návštěvě se přihlaste rovnou do sekce pro správu vašich inzerátů. Odtud můžete editovat vaše inzeráty.

Pokud potřebujete poradit, dejte nám prosím vědět na [email protected].

Protože to uchazeči o práci chtějí vědět. Pracovní trh s právníky se za poslední roky výrazně proměnil. Je daleko těžší zaujmout a přilákat dobré a kvalitní lidi. Jedním z důvodů je i to, že právníků hledajících práci je výrazně méně nežli dříve.

Je nám jasné, že jako zaměstnavatel nemůžete nabízet stejnou odměnu rozdílně kvalifikovaným lidem. Seniorní právník s 10 letou praxí určitě nečeká, že bude brát stejně jako člověk, který právě skončil školu. Stejně tak koncipient v prvním roce nebo v třetím roce koncipientury přináší rozdílný přínos pro svého zaměstnavatele a taktéž pochopí, že čerstvě po škole (navíc třeba bez předchozí studentské praxe či stáže) bude brát ze začátku méně nežli zkušenější kolegové.

Jinými slovy, zadání rozpětí nabízené odměny do inzerátu poskytuje dostatečný prostor pro zaměstnavatele, aby ocenil nejkvalitnější uchazeče, a zároveň poskytuje dostatečnou indikaci uchazečům, zda se o práci u Vás chtějí ucházet či nikoliv.

Jeden tip: Pokud máte pocit, že si jako zaměstnavatel nemůžete dovolit nabídnout dostatečně zajímavou odměnu pro kvalitní uchazeče (nebo pokud jste prostě vázání tabulkovými odměnami), zkuste uchazeče více zaujmout v textu vaší inzerce. Dnes totiž platí daleko více nežli kdy dříve, že uchazeči se o svém budoucím působišti nerozhodují jen na základě výše nabízené odměny.

Emailem. Upustili jsme od nutnosti uvádět telefonní kontakt na zaměstnavatele. Všichni uchazeči totiž daleko raději volí emailovou formu komunikace.

Ano, v sekci pro správu inzerátů je u každého inzerátu zřetelně vidět, kolik lidí vidělo vaši nabídku a kolik lidí si rozkliklo nabídku a přečetli si podrobně Vaši nabídku.

Pokud nemáte uspokojivý počet odpovědí od uchazečů, zvažte některou z forem placené inzerce (prémiový nebo promovaný inzerát). Případně zvažte změnu formulace Vaší nabídky.

Ke každé vaší platbě naleznete v sekci pro správu inzerátů fakturu vystavenou na fakturační údaje, které jste zadali před vaší první objednávkou (fakturační údaje si můžete vyplnit přímo v sekci "Můj profil").

Pokud nemůžete cokoliv dohledat nebo potřebujete s čímkoliv poradit, dejte nám prosím vědět na [email protected].

Ne. Pokud se vám neozve dostatečný počet uchazečů v období platnosti vaší placené inzerce, zkuste udělat změny v textu vašeho inzerátu. Zamyslete se také nad tím, zda jste sestavili váš profil (profil zaměstnavatele) dostatečně atraktivně pro uchazeče. Teprve poté vytvořte novou objednávku k placené propagaci.

Skvěle, napište nám prosím na [email protected].